image description

НЕЗАЙМАНА

https://www.instagram.com/nezaymana/

Проєкт НЕЗАЙМАНА було створено влітку 2020 року, як спробу показати в першу чергу собі, а потім найближчому колу неочевидну Україну, тому що її ми якраз найменше досліджуємо. А потім він переріс у те, чим є зараз.
Його задача — досліджувати сучасну українську культуру: якими ми є, як ми такими стали та куди прямуємо.
І відбувається це з людьми та через людей у трьох напрямках:
Через експедиції. Коли наша команда та люди із допитливим розумом, які доєднуються до нас. Ми збираємо валізи та прямуємо в один із українських регіонів. Де знайомимось із звичайними людьми, художниками, музикантами, дієвцями, локальними підприємцями та говоримо з ними про них, регіон, Україну та культуру. З нами традиційно їде наш бренд-шеф: Костя Сліпченко, який до експедиції вивчає гастрономічні традиції регіону, осучаснює їх та допомагає нам пізнати регіон на смак. І глибше зрозуміти, як це дослідження впливає на нас, нам допомагає коуч — Андрій Катеринка.
Через наше культурне медіа, яке зараз здебільшого представлене в Інстаграм, ми ділимось із людьми результатами наших пошуків. І даємо їм рекомендації щодо того, як найкраще вивчати регіон, з ким знайомитись, що їсти.
Через культурну агенцію. Яка розуміє, що саме потрібно змінювати в культурі та кому допомагати. І знає, як це можуть зробити бренди. Тим самим взявши участь в культурній афірмації та утвердивши себе як ті, кому не байдуже.

Нашим ключовою рисою є допитливість. І саме її ми намагаємось розвивати у всіх, хто перетинається із нашим проєктом. Ставити більше питань, докопуватись до суті. І ніколи не зупинятись у пошуках.
Ще один вектор виник, коли ми почули фразу “Голодомор винищив ген підприємництва в українцях”. І ми вирішили, що різними доступними нам методами будемо намагатись його відновити.
НЕЗАЙМАНА — це соціально-підприємницький проєкт. Всі гроші реінвестуються у розвиток української культури. Взаємодіючи з нами, ви підтримуєте культуру.