У Бельгії розробили комп’ютерну гру на основі військового протистояння на Донбасі. Гру було створено ще 2 роки тому, в розпал військових дій та боїв за Донецький аеропорт. Відтоді в гру зіграло понад 600 тисяч користувачів. Про це повідомляє в спецматеріалі «Радіо Свобода».
«Битва за Донецьк» доступна на комп’ютері і на смартфоні. У плей-маркеті «Гугла» – вже кілька сотень тисяч завантажень.
«Починаючи працювати над грою, ми не думали, що вона може бути успішною. Але виявилося, що в неї за два роки вже зіграли близько 600 тисяч людей по всьому світу! Ми дуже раді таким результатам», – повідомляє співзасновник «LugusStudios» Кевін Хелтерман.
Автори матеріалу запитали думку «кіборга» Кирила Недрі, який брав участь у боях за Донецький аеропорт, що він думає про цю гру. Військовий назав гру низькопробною.
«Те, що ми бачимо в схемах, ми бачили в режимі Full-HD кожен день. Швидше за все, люди захотіли зробити продукт, розрахований на продаж десь в нашому середовищі, на Східну Європу. Словом, вирішили заробити грошей. Молодці, так?» – зазначає «кіборг».
Однак бельгійські розробники стверджують, що гра повність безкоштовна. На питання, чию сторону частіше вибирають гравці ─ України чи Росії, бельгієць відповідає:
«Можу сказати, що в нашу гру грають набагато більше людей з Росії, ніж з України. А за кого саме вони грають – нам неважливо, ми нейтральна сторона в цьому конфлікті».
При цьому боєць Кирило Недря не проти такої гри, однак хотів би, щоб її створили українські розробники:
«Щось на зразок «Сталкера», саме в такому форматі, якісний продукт. Це популяризація нашої країни в світі. Нашої армії, наших подій – навіть банальне інформування», – вважає «кіборг».
Олег Яворський, маркетинг-директор «Vostokgames» ─ компанії, яка розробила «Сталкера» ─ пояснює свою позицію щодо такої ідеї:
«Зараз, коли це все відбувається, і тут же намагатися, як кажуть, «нарулити якогось бабла» ─ це не дуже правильно. Для нас, людей, які безпосередньо близькі до цього конфлікту і переживають всі ці події, ми на власні очі все це бачимо в новинах і так далі – це просто морально неправильно. Адже гра про Чорнобиль, по суті, теж була створена через багато часу після самої трагедії».
Бельгійські ж програмісти вважають, що своєю грою привернуть увагу до війни на Донбасі.
«Ми просто хочемо показати, що відбувається на цій війні. Ми ж дивимося бельгійські новини, і якщо спочатку вони багато розповідали про цю війну, то зараз припинили. А своєю грою ми хочемо привернути увагу до вашої країни», – зазначає Кевін Хелтерман.