За допомогою електронної системи ProZorro, «Укрпошта» у 2016 році та за три місяці 2017 року зекономила на закупівлях 62 млн грн. Про це свідчить повідомлення на офіційному сайті компанії.
«Цього досягнуто завдяки залученню нових учасників, у тому числі виробників товарів, спрощенню кваліфікаційних вимог та тендерної документації, спільного обговорення потреб та вимог з учасниками ринку, активного зворотного зв’язку, контролю якості та чіткого виконання договорів» – йдеться в повідомленні.
За словами генерального директора компанії Ігоря Смілянського, понад 92% закупівель відбувається через конкурентні процедури, а середня кількість учасників на торгах становить більше трьох компаній. Це підвищує конкуренцію між учасниками та збільшує суму заощаджень.
Нагадаємо, «Укрпошта» веде переговори з Amazon стосовно спрощення доступу українцям до інтернет-торгівлі.