В США розгортається новий скандал, пов’язаний із авіакомпанією United Airlines. Співробітники компанії витягли з літака пасажира, щоб звільнити місце для свого працівника. Про це розповідає CNN.
Як пише видання, компанія продала на рейс більше квитків, ніж місць у літаку ─ практика, відома як овербукінг. Однак тим же рейсом мали вилетіти чотири співробітники United, і компанія попросила 4-х пасажирів поступитися своїми квитками в обмін на місце на наступному рейсі і грошову компенсацію в розмірі $800.
Добровольців не знайшлося, тоді United за допомогою комп'ютера обрала чотирьох вибіркових пасажирів, які були зобов'язані покинути рейс.
Одним із таких пасажирів виявився 69-річний лікар, якому терміново потрібно було на роботу в лікарню до пацієнтів, тому він відмовився залишати своє місце. Працівники компанії після суперечки застосували силу і витягли лікаря з літака під обурені крики пасажирів. Багато хто зняв інцидент на відео, яке потрапило в мережу. Пасажири скаржаться, що це був жахливий епізод, який неприємно вразив оточуючих.
Рейс в підсумку затримався на дві години.
Глава United Оскар Муньйос приніс офіційні вибачення, проте аналітики зазначають, що заява посадовця ─ не більше як набір чергових фраз. Адміністрація аеропорту О'Хара оголосила, що проводить перевірку того, що сталося, а охоронець, який тягнув пасажира, відсторонений від роботи на час розслідування.
Авіакомпанія отримала шквал критики за свої дії.
Четверта у світі за обсягом перевезень авіакомпанія США United Airlines постійно виявляється втягнутою в скандали, що викликає питання з приводу її роботи з клієнтами. Так, два тижні тому вона відмовилася пустити на рейс двох дівчаток через те, що на них були леггінси.
У 2009 році United заборонила кантрі-музиканту Дейву Керролу взяти на борт гітару вартістю $3500, змусивши здати її в багаж ─ після чого інструмент виявився зламаним через недбале поводження вантажників. Не домігшись від компанії компенсації, музикант написав пісню «United Breaks Guitars» («United ламає гітари») про свої пригоди і зняв кліп, який набрав 16,7 млн переглядів на YouTube.