Світовий ринок планшетів закінчив перший квартал року з обсягом поставок в розмірі 42,1 млн пристроїв, погіршивши минулорічний результат на 10%. Про це повідомляє портал «Компьютерное обозрение» з посиланням на Strategy Analytics.
Поставки двох найбільших гравців ринку – Apple і Samsung – зменшилися по відношенню до минулого року, проте в доступній для огляду перспективі аналітики очікують відновлення позицій за рахунок виходу нових моделей 2-в-1.
Великі брендові вендори Android-моделей, такі як Amazon і Huawei, перекроїли під себе напрямок недорогих моделей, змусивши багатьох постачальників «White-Box» покинути планшетний ринок в пошуках більш вигідних продуктових сегментів.
Позиції iOS за рік ослабли з 21,9 до 21,2%, при цьому було продано 8,9 млн iPad. Слід зазначити, що середня ціна пристроїв Apple зросла на 1%, до 436 доларів.
Це пов'язано з виходом з ринку порівняно недорогих iPad mini 2. Загальні поставки Android-моделей впали на 11%, до 26,9 млн пристроїв.
Частка сектору Android, як і раніше, коливається біля позначки в 64%, а недорогі брендові моделі продовжують витісняти продукцію «White Box». Незважаючи на скорочення поставок Windows-планшетів на 2%, до 6,4 млн апаратів, частка ринку цієї операційної системи за рік зросла на 1% – до 15%.