Федеральний суд США поки що не закрив програму розробки безпілотного автомобіля Uber, проте заборонив провідному інженерові компанії Ентоні Левандовскі працювати над технологією лазерних сенсорів lidar, що є ключовою для цього проекту, пише газета The New York Times.
Таке рішення було прийнято в рамках судового процесу за позовом компанії Waymo – дочірньої компанії Google з розробки безпілотного автомобіля.
Кілька місяців тому Waymo звернулася до суду, вимагаючи від Uber припинити розробку власного безпілотного автомобіля, що поставило під загрозу цю програму.
Waymo звинувачує Левандовскі, який раніше працював в Google над автопілотами, у тому, що він скачав близько 14 тис. конфіденційних файлів і передав їх Uber.
Федеральний суд Сан-Франциско визнав «переконливими» надані Waymo докази того, що колишній інженер Google скачав конфіденційну інформацію, перш ніж покинути компанію. «Важливим є і те, що Uber, купуючи компанію Левандовскі, ймовірно, знала або, принаймні, повинна була знати, що він має конфіденційні файли Waymo», – заявив суддя.
При цьому суддя визнав «надмірною» вимогу Waymo надати захист для понад 120 патентів, що містять комерційну таємницю.
Uber має надати хроніку всіх подій, що передували угоді з Левандовскі, включаючи дані про переговори сторін стосовно технології lidar, у крадіжці якої звинувачують колишнього інженера Google.
Суддя також наказав Uber повернути файли Waymo і розглянути припинення контракту Левандовскі.
Представник Waymo Джонні Луу прокоментував рішення суду:
«Ми вітаємо рішення суду про заборону використання Uber вкрадених документів, в яких містяться дані про секретні технології, розроблені Waymo, а також про заборону для Левандовскі працювати з ключовою технологією».
Однак програму Uber з розробки безпілотного автомобіля не закрили повністю.
А Левандовскі може загрожувати кримінальна відповідальність, якщо Мін'юст США прийме рішення висунути йому звинувачення в крадіжці комерційної таємниці.