Компанія «METRO C&C Україна», яка входить в німецький концерн Metro Group, з моменту запуску служби доставки НoReCa збільшила продажі продукції в цьому сегменті на 50% порівняно з 2016 роком.
«Наш приріст склав приблизно 50% проти минулого року. Велике зростання в кількості клієнтів і продажах», – повідомила агентству «Інтерфакс-Україна» директор служби доставки «METRO C&C Україна» Галина Джандан. Дані наведені за період з листопада 2016 року до квітня 2017 року порівняно з аналогічним періодом 2016 року.
«Ми намагалися залучити максимальну кількість клієнтів і зараз через доставку обслуговуємо близько 2500 торгових точок. Це приблизно 25% від усієї HoReCa в цих містах. Проаналізувавши ринок, ми дійшли висновку, що 85% HoReCa знаходяться в містах-мілліонниках і в Івано-Франківську. І в принципі ми таргетуємо своїми послугами 65% обсягу ринку», – пояснила Джандан.
За її словами, сьогодні найбільшими клієнтами METRO є п'ятизіркові готелі та великі ресторанні мережі. «Зараз наші зусилля спрямовані на вдосконалення та розширення співробітництва з діючими клієнтами. У частці свого клієнта ми складаємо близько 15%, відповідно, до 50% можна рости», – додала Джандан.