Попит на першу повністю нову модель Aston Martin за останні 10 років – флагманський купе DB11 – допоміг автовиробнику подвоїти прибутки за перший квартал. Компанія намагається покрити втрати за 6 років. Про це повідомляє The Guardian.
DB11, перша модель Aston Martin, випущена в рамках технологічного партнерства з Daimler, склала більшість із 1203 одиниць автомобілів компанії придбаних за І квартал.
її популярність збільшила продажі автомобілів на 75%, подвоїла прибутки до 188 млн фунтів і перетворила минулорічні втрати за І квартал у 30 млн фунтів на прибуток у 5,9 млн фунтів до оподаткування.
Виробництво автомобілів у Великобританії швидко падає протягом двох з половиною років.
Генеральний директор компанії Енді Палмер сказав, що прорив ознаменував потужний старт плану групи «Second Сentury», який включатиме виробництво нових марок спортивних авто Vantage та Vanquish протягом наступних двох років. За ними послідує модель DBX – кроссовер, більш схожий на позашляховик, вартістю у 200 млн фунтів.
Нові моделі покликані відродити долю, напевне, найлегендарнішого автомобіля у Великобританії, уславленого у фільмах про Джеймса Бонда.
Компанія ще не повернулась до прибутків після шести років втрат, але отримана позика у 550 млн фунтів, за словами Вілсона, зменшує розмір боргу на третину.