Охоплення таких сайтів, як «Вконтакте», «Одноклассники», Mail.ru і Yandex зменшилися в 2-2.4 рази, а починаючи з 20 травня, їх сумарне середньодобове охоплення впало в 2,3 рази. Такі дані повідомляє Kantar TNS CMeter.
Найбільш помітним падіння стало з 22 травня, коли вже більшість провайдерів увімкнули блокування.
«Хоча в понеділок охоплення зазвичай зростає після просідання на вихідних, в поточній ситуації відновлення не відбулося, і охоплення продовжили падати», – йдеться в повідомленні порталу.
Наскільки б масово не поширювалася інформація про те, як «обійти» блокування і проникнути на російські сайти за допомогою спеціальних програм, як і прогнозувалося – більшість інтернет-користувачів вирішили не ускладнювати собі життя.
«Їм легше зовсім перестати користуватися заблокованими ресурсами», – коментує Анна Шахдінарян, керівник проекту інтернет-досліджень Kantar TNS CMeter.
У виграшній позиції, як і раніше, залишається Facebook – приріст добового десктоп охоплення в нього становить 30%.
Також з моменту оголошення про блокування продовжує бути в лідерах Opera.com: тижнева аудиторія браузера зросла з 1% до 12%.
Нагадаємо, творець «Вконтакте» Павло Дуров заявив, що був змушений здійснити операцію з продажу свого пакета соціальної мережі «під тиском ФСБ», що вимагає персональні дані прихильників Євромайдану». Акції купив наближений до Кремля російський олігарх Алішер Усманов.