Швейцарська харчова компанія Nestle створює тисячі робочих місць і інвестує у нові заводи в Латинській Америці, оскільки вона намагається вирішити соціальні проблеми і укріпити свої позиції на одному із своїх найсильніших ринків. Про це повідомляє Reuters.
Виробник шоколадних батончиків Kit Kat та кави Nespresso співпрацює з представниками уряду у чотирьох країнах, які входять до торгової групи Pacific Alliance – Чилі, Мексиці, Перу та Колумбії – для створення 2900 робочих місць для молоді протягом найближчих трьох років.
«Інтеграція молодих людей може допомогти нам сформувати нашу компанію в епоху цифрової революції», – сказав голова американського відділення компанії Лоран Фрекс.
Ініціатива послідувала за аналогічним проектом Nestle у Європі в останні роки, коли деякі країни тільки почали відновлюватись після кризи безробіття серед молоді.
У Латинській Америці в компанії працює близько 60 000 осіб, починаючи від працівників заводів до ветеринарів.
Хоч рецесія в Бразилії та уповільнення темпів виробництва у всьому регіоні мали вплив, Фрекс заявив, що такі області як догляд за домашніми тваринами та вирощування кави дають потенційний зріст. «Ми інвестуємо у різні сфери. Ми завершуємо інвестування в корм для домашніх тварин та дитяче харчування в Мексиці», – сказав він, і додав, що компанія завершує роботу над новою фабрикою в Південній частині Чилі і, що угода щодо ще одного заводу на Кубі буде підписана до кінця року.
Nestle, як і багато інших харчових компаній працюють над зменшенням вмісту цукру, солі і насичених жирів у своїх продуктах, щоб вдовольняти зростаючий попит на здорову їжу.