Компанія McDonald’s припинила своє 41-річне спонсорство Олімпійських ігор. Про це повідомляє Reuters, посилаючись на заяву Міжнародного олімпійського комітету (МОК), який повідомив, що мережа ресторанів швидкого харчування зосередиться на своєму основному бізнесі.
«Перегляд усіх аспектів нашого бізнесу є частиною глобального плану зростання, ми прийняли рішення разом з МОК, для того, щоб зосередитись на інших пріоритетах». – пояснила директор з маркетингу McDonald’s Сільвія Лагнадо.
Вперше компанія стала спонсором Олімпійських ігор у 1976 році. Не зважаючи на те, що McDonald’s вийде з угоди відразу, компанія ще раз візьме участь у зимових Олімпійських іграх в Пхьончхані наступного року в якості внутрішнього спонсора.
Такі дії компанії відображають думку провідних брендів, що ексклюзивні спонсорські пропозиції Олімпійських ігор більше не мають такого маркетингового впливу як раніше. Деякі компанії вважають, що дешевше співпрацювати безпосередньо із спортсменами або конкретними країнами.
McDonald’s була частиною програми провідних спонсорів МОК, яка вносить $1 млрд доларів кожні 4 роки.
Хоча умови олімпійського спонсорства не розкривають, джерело, яке має стосунок до МОК повідомило, що найбільші спонсори витрачають близько $25 млн на рік або $100 млн доларів за чотирирічний період, ввключаючи і зимові, і літні ігри.