Британська компанія Diageo, найбільший у світі виробник алкогольних елітних напоїв, погодилась придбати торгову марку високоякісної текіли, бренд Джорджа Клуні Casamigos. Угода оцінюється у приблизно $1 млрд. Про це повідомляє Reuters.
Diageo повідомила в середу, що спочатку заплатить $700 млн, а решту $300 млн – протягом наступних 10 років.
Нова хвиля елітної текіли допомогла змінити загальне уявлення про цей напій як алкоголь для молоді на вечірках. Її продажі зросли на 5,2% у всьому світі минулого року, що дозволило їй випередити індустрію міцних алкогольних напоїв, яка сягнула зростання лише на 0,3%.
Бренд Casamigos, який означає «дім друзів», було засновано у 2013 році Клуні та його друзями – чоловіком Сінді Кроуфорд і підприємцем Рендом Гербертом та забудовником Майком Мелдманом. Вони і після продажу продовжать просувати бренд.
За 2016 рік бренд спромігся продати 120 000 пляшок текіли в США, а до кінця цього року очікуються збільшення кількості до 170 000. Diageo переконана, що поширення бренда в Європі стане джерелом майбутнього росту.