Tesla веде перемовини із музичними лейблами щодо створення власного сервісу потокової передачі музики. Про це повідомляє Bloomberg, посилаючись на слова людини, знайомої з цим питанням.
Поки достеменно неясно, чи автовиробник вирішить створити новий сервіс чи продовжить працювати з його нинішніми музичними партнерами. На разі Tesla пропонує потокові сервіси Spotify в Європі, Гонконзі і Австралії і працює із Slacker в США та Канаді.
«Ми вважаємо, що це важливо мати винятковий досвід перебування в автомобілі – такий, щоб наші клієнти могли слухати яку їм заманеться музику із якого їм заманеться джерела, – повідомили в компанії Tesla, – Ми прагнемо зробити наших клієнтів якомога щасливішими».
Компанія Recorde в четвер повідомила, що мала розмову із представниками Tesla.
Spotify, найбільша в світі музична служба, яка нараховує більш ніж 500 млн підписників, стала основним джерелом росту для музичної індустрії.
Spotify, Pandora та інші цифрові музичні компанії прагнуть потрапити в автомобілі до якомога більшої кількості автовиробників, оскільки бездротові мережі пропонують кращий бездротове інтернет покриття, тим самим створюючи загрозу традиційному та супутниковому радіо.