НБУ створив спецвідділ для обслуговування фінансових установ

У червні сервісний центр розпочав роботу в пілотному режимі

Вже у липні в НБУ розпочне роботу спеціально створений відділ, який опікуватиметься обслуговуванням фінансових установ. Він буде фукціонувати як єдиний сервісний центр, тож доступ банків та небанківських фінустанов до послуг регулятора має стати уніфікованим та більш зручним.

Як повідомила прес-служба Нацбанку, активна фаза роботи над проектом була розпочата наприкінці минулого року.

«Відділ обслуговування фінансових установ носить назву «Єдиний сервісний центр НБУ для учасників ринку», – цитує прес-служба заступника голови Національного банку Романа Борисенка. – Відділ стане «єдиною точкою входу» для звернень фінансових установ. Їх обслуговування відбуватиметься на єдиних засадах та ринкових принципах».

В рамках роботи над проектом був досліджений досвід з обслуговування учасників ринку інших центральних банків світу, зокрема Литви та Німеччини.

«Для формування переліку послуг нового підрозділу підрозділи Національного банку здійснили колосальну аналітичну роботу. Наступними кроками у розвитку сервісного обслуговування фінансових установ стане збільшення електронного документообігу, стандартизація процесів та їхня автоматизація», – наголосив заступник голови НБУ.

У повідомленні підкреслено також, що старт роботи відділу обслуговування фінансових установ не передбачає підписання додаткових документів із фінансовими установами.

«У червні відділ розпочав роботу у пілотному режимі. Наразі співробітники уже налаштовують усі процеси та невдовзі будуть готові розпочинати плідну співпрацю з ринком. Для удосконалення цього сервісу у подальшому ми відкриті до пропозицій та зауважень, тож будемо вдячні за зворотній зв’язок від банків», – зауважив директор операційного департаменту НБУ Сергій Подік.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS