Nike продаватиме через Amazon

Асортимент продукції включатиме спортивне взуття, одяг і аксесуари

Фото facebook.com/nike/

Nike, найбільший виробник взуття у світі, опублікувала відомості про квартальні прибутки та доходи, які перевищили оцінки експертів. Неочікувані прибутки компанія отримала завдяки збільшення попиту у Західній Європі, Китаї та ринках, що розвиваються. У четвер акції, згідно з індексом Доу Джонса, зросли майже на 3% і сягнули $54,67.

Зазначимо, згідно звіту, у Північній Америці, яка є найбільшим ринком збуту Nike, продажі майже не змінилися, склавши $3,76 млрд. У Західній Європі спостерігалося підвищення на 4%, а у Китаї – на 11%.

Також прес-служба Nike повідомила про запуск пілотної програми з продажу кросівок і одягу через Amazon.com.

Під час телеконференції для аналітиків після публікації звітності глава Nike Марк Паркер повідомив, що через Amazon буде продаватися «обмежений асортимент продукції», включаючи спортивне взуття, одяг і аксесуари.

«Ми – на початкових етапах, але з нетерпінням чекаємо результатів пілотної програми», – сказав він.

Amazon.com входить до складу фондового індексу S&P 500 у складі п’ятірки найбільших компаній США за ринковою капіталізацією

Загальна ринкова капіталізація п’ятірки найкращих становить близько $3 трлн.

Amazon, єднина із п’ятірки лідерів, яка не належить до технологічного сектора, складає 17% від ринкової долі споживчого сектора S&P 500.

З точки зору вартості акцій, рівень Amazon у $41001,20 є другим серед рейтингу фондового індексу S&P 500 після Priceline з вартістю акцій у $1850,50. Втім, ринкова капіталізація компанії Priceline у розмірі $92 млрд суттєво відстає від $476 млрд компанії Amazon.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS