У вересні поточного року авіакомпанія «Дніпроавіа» (Дніпропетровськ) може зупинити роботу, повідомив міністр інфраструктури України Володимир Омелян в ефірі телеканалу «112 Україна» з посиланням на співробітника авіакомпанії.
Про се передає Інтерфакс.
«Я вилітав з «Борисполя» в Бухарест на українсько-румунські переговори і до мене підійшов співробітник компанії і запитав, що буде з «Дніпроавіа «. Після він повідомив, що у вересні компанія фактично закривається. Ми пережили таке з «АероСвітом», тепер переживаємо з «Дніпроавіа», коли замість того, щоб віддати державі борги, активи переводяться на «Розу Вітрів» а держава отримує дірку від бублика», – заявив міністр.
«Дніпроавіа» є одним з найбільших українських авіаперевізників. Авіакомпанія здійснює регулярні та чартерні авіарейси до країн Європи, Близького Сходу, СНД.
ФДМ наприкінці серпня 2009 року продав 94,572% акцій компанії «Галтера». В результаті авіакомпанією через «Галтера» володіє фінансово-промислова група «Приват», співвласником якої є бізнесмен Ігор Коломойський.
Як повідомлялося з посиланням на Луценко, рішенням госпсуду за поданням Дніпропетровської обласної прокуратури 30 березня 2017 року вирішено 94,5% акцій авіаційнії компанії «Дніпроавіа» списати на користь держави.
Вже 31 березня в прес-службі прокуратури Дніпропетровської області повідомили, що Госпсуд Дніпропетровської області задовольнив позов Фонду держмайна (ФДМ) про розірвання договору купівлі-продажу пакета акцій «Дніпроавіа» і повернення їх державі.
«Суспільство не виконало пункти договору і концепцію післяприватизаційного розвитку» Дніпроавіа «про передачу державі штучної злітно-посадкової смуги, радіомаякову системи і земельних ділянок, на яких вони розташовані, для створення на їх базі державного підприємства, а також не сплатило суму інвестицій в розмірі 739 млн грн. у зв'язку з цим прокуратура Дніпропетровської області здійснила вступ у справу захисту інтересів держави», – повідомила прес-служба ГПУ.
«Дніпроавіа» визнала рішення суду про повернення її в держвласність незаконним, таким, що підлягає оскарженню.
За твердженнями деяких ЗМІ, авіакомпанія «Роза Вітрів» входить в сферу впливу групи «Приват». У той же час офіційно така інформація не підтверджена.
«АероСвіт», який був найбільшим українським авіаперевізником, почав процедуру банкрутства в кінці грудня 2012 року, яка пізніше була скасована рішенням суду, припинив діяльність. Разом з також збанкрутілої «Донбасаеро» і компанією «Дніпроавіа» входив до альянсу «Українська авіаційна група», який зв'язувався з групою «Приват». Пізніше «Дніпроавіа» вийшла з альянсу.