Компанія PepsiCo Inc (PEP.N) у вівторок повідомила про значно кращий за прогнози щоквартальний прибуток. Цьому сприяло підвищення цін на її напої та снеки, які продаються в Північній Америці, і продаж її міноритарного пакета в британській компанії Britvic Plc.
Про це повідомляє Reuters.
Виручка PepsiCo в Північній Америці зросла на 2% – до $5,24 млрд у другому кварталі, який закінчився 17 червня. Хоча обсяг продажів суттєво не змінився, підняття цін на 1% принесло компанії прибутки, йдеться в повідомленні.
Виручка від бізнесу Frito-Lay (виробництво снеків, куди входять у т.ч. чіпси Lay’s) в Північній Америці зросла на 3%, чому сприяло зростання на 1% і збільшення чистої ціни на 3%.
PepsiCo та її суперник Coca-Cola Co зосередили свою увагу на продажу невеликих, більш високорентабельних упаковок на розвинених ринках, а також на просуванні великих пакетів знижок, таким чином вони намагаються пом'якшити вплив на бізнес від падіння попиту на газовані напої.
Чистий прибуток PepsiCo зріс до $2,11 млрд, або $1,46 за акцію, з $2,01 млрд, або $1,38 за акцію минулого року.
За винятком товарів, компанія заробила $1,50 за акцію. Виручка зросла на 2,1% до $15,71 млрд, що перевершило прогнози експертів.
Аналітики в середньому очікували прибуток у розмірі $1,40 на акцію при виручці в розмірі $15,60 млрд.