Власник однойменної соціальної мережі і прив'язаного до неї мобільного додатка для обміну повідомленнями Facebook Inc. планує почати показувати рекламу користувачам месенджера,
Про це повідомляється в офіційному блозі Facebook, передає Інтерфакс.
За словами представників компанії, введення рекламних постів буде впроваджуватися поступово. Реклама демонструватиметься між повідомленнями користувачів і буде або містити посилання на сайт рекламодавця, або дозволить почати бесіду з представниками компанії про замовлення її товарів або послуг.
Згідно з даними Facebook, в даний час месенджером користуються 1,2 млрд людей по всьому світу, відправляючи один одному щодня близько 2 млрд повідомлень. Запуск реклами в ньому дозволить істотно підвищити виручку компанії, зростання якої почав сповільнюватися після того, як керівництво Facebook відмовився збільшити обсяг реклами, що показується користувачам, щоб уникнути їх відходу на інші платформи.
Facebook також належить месенджер WhatsApp, число користувачів якого також досягає 1,2 млрд чоловік, з великою перевагою в бік жителів країн, що розвиваються. За оцінкою експертів Barclays Capital, якщо реклама буде запущена і в WhatsApp, до 2020 року щорічна виручка Facebook від реклами може зрости на $ 11 млрд.
Акції Facebook ростуть на 0,1% в ході попередніх торгів у середу, капіталізація компанії оцінюється в $ 444,8 млрд.