Наразі йдуть переговори, складається детальний бізнес-план розвитку нового українського авіаперевезника. Водночас, голова відділу авіаційного транспорту Міністерства інфраструктури Галина Дурмуш зауважила, що реєстрація компанії планується на 2018 рік.
Про це Дурмуш розповіла під час круглого столу “Економіка лоукостів і аеропортів”, передає Дивись.info.
За планом Міністерства інфраструктури, перевізник здійснюватиме як внутрішні, так і міжнародні рейси. Якщо потужності зростуть, окрім існуючих аеропортів будуть долучати й нові. Сертифікати мають отримати аеропорти Вінниці та Миколаєва.
Як ми повідомляли раніше, про плани створення національного лоукостера повідомляв міністр інфраструктури Володимир Омелян. «Зламати ситуацію (з монополістом в авіаперевезеннях – ред.) дозволить створення нової авіакомпанії в сегменті лоукост. Сподіваюся, зареєструємо її восени. Це приватні інвестиції: 51% – Україна, 49% – іноземці», – заявив Омелян.
За оцінками «Українського інституту майбутнього», за різними показниками близько десяти аеропортів України майже готові прийняти лоукост-компанії. Для цього головне – дешева інфраструктура. Серед них Рівне, Ужгород, Івано-Франківськ, Вінниця. Аеропорти Херсона та Одеси потребують реконструкції злітно-посадкової смуги. Взагалі ж реконструкція цивільних аеродромів потребує $400-500 млн протягом 1,5 року. Наразі виділено $334 млн до 2030 року.
Нагадаємо, що авіакомпанія Turkish Airlines ввела послугу stopover (транзитна зупинка) для українських пасажирів: мандрівники матимуть можливість безкоштовно переночувати в готелі або відвідати визначні пам'ятки міста, де вони здійснили транзитну зупинку.