Чергове покоління дизельних двигунів Porsche може стати останнім, заявив виконавчий директор Олівер Блум в інтерв'ю Reuters, оскільки скандал із Volkswagen з обманом при тестуванні викидів дизельного палива починає кидати тінь на його спортивний підрозділ Porsche.
Porsche витратить мільярд євро ($1,16 млрд) на капітальний ремонт свого основного заводу в Штутгарті і побудує першу модель електромобіля, оснащеного тільки акумуляторною батареєю – чотиридверний салон Mission E, який повинен вийти на ринок в 2019 році.
Це перший німецький автовиробник, який публічно заявляє, що він може припинити випуск дизельних авто.
«Звичайно, ми розглядаємо це питання», – сказав генеральний директор Blume в інтерв'ю на автопарк Nuerburgring в Західній Німеччині. Щоправда, конкретного рішення ще немає.
Чи матиме дизель майбутнє в Porsche, буде вирішено до кінця десятиліття, зазначив Блюм. Він додав, що бренд запропонує поєднання двигунів внутрішнього згоряння, гібридних автомобілів з модулем і автомобілів на акумуляторних батареях протягом наступних 10-15 років.
Нагадаємо, минулого місяця німецька генпрокуратура почала вивчати можливу роль персоналу Porsche у розробці незаконного програмного забезпечення для управління двигуном, в той час як регулюючі органи розглядали, чи був позашляховик Porsche Cayenne обладнаний таким двигуном.
Як повідомлялося, в кросовері Porsche Cayenne diesel SUV було встановлене заборонене модернізоване ПЗ. У кросовера є два режими руху, і «один з них оптимізовано для сертифікаційного тесту». У цьому режимі авто видає більш екологічні показники – для тестів. Але потім в повсякденному житті переходить на звичайне споживання пального і високий рівень шкідливих вихлопів.