Amazon.com Inс запустила соціальну мережу Spark, яка дозволяє учасникам демонструвати і купувати продукти на своїх платформах. Це перший крок гіганта роздрібних покупок у світ соціальних мереж. Про це пише Reuters.
Spark, яка в даний час доступна тільки для преміум-членів Amazon Prime, пропонує користувачам обмінюватися фотографіями і відео, як і популярні соціальні платформи Instagram і Pinterest. Нова функція буде доступна на мобільних пристроях, що використовують операційну систему Apple – iOS.
Користувачі Spark можуть позначати продукти на своїх повідомленнях, які доступні на Amazon, і кожен, хто переглядає стрічку, може миттєво знайти і купити їх на платформі. Користувачі також можуть відповідати на пости «смайлами» – аналогами «лайків» на Facebook.
«Ми створили Spark, щоб дати можливість користувачам відкривати – і продавати – історії та ідеї у спільноті людей, яким подобається те ж саме, що і їм», – сказала прес-секретар Amazon.
«Коли користувачі вперше заходять у Spark, вони вибирають щонайменше п'ять інтересів, за якими вони хотіли б стежити, і ми створимо стрічку з відповідним контентом, який надають інші користувачі», – пояснили в прес-службі.
Amazon також запросила видавців, включаючи платних піарщиків і блогерів, для публікацій на Spark. Їх посади ідентифікуються зі спонсорованим хештегом.
«Spark від Amazon – небезпечна штука, – пише в Твіттері менеджер спільноти Лукас Міллер. – Тепер робити покупки буде аж надто просто…»
So #amazonspark is going to be a dangerous pastime. The app is already too easy to shop... pic.twitter.com/sOeFMFQiJF
– Lucas Miller (@lucasmiller3) 19 липня 2017 р.