Компанія BMW розглядає свою фабрику в Оксфорді, Англія, як майданчик для виробництва на ній електричної версії Mini, незважаючи на запланований Brexit, повідомили два джерела агентству Reuters.
У період з 2012 по 2015 рік BMW Group інвестувала $970,5 млн у модернізацію цього виробничого майданчика.
Щоправда, прес-служба заявила, що остаточного рішення щодо Британії ще не прийнято, його можна очікувати у вересні.
У Оксфорді BMW випускає за рік близько 60% своїх 360 000 компактних автомобілів Mini. Однак через Brexit BMW створила альтернативну виробничу базу в Нідерландах, якщо раптом Великобританія стане непридатною в якості експортного центру після виходу з ЄС.
У березні глава BMW в Великобританії Ян Робертсон заявив, що Великобританія була «в найсильнішій позиції, хоча це не єдиний виробничий об'єкт, який у нас є».
Компанія заявила, що розглядає кілька варіантів, де випускати електромобіль Mini. Зокрема, серед альтернатив – на заводі в Нідерландах, де вже налагоджено випуск гібридної версії Mini, або на заводі в Регенсбурзі, Німеччина.
На фабриці в Оксфорді працює 4600 людей, на заводі в Нідерландах – 4500. Їх кількість зросте до 5000, після того як в серпні цього року на голландському заводі додасться виробництво BMW X1.
Електрокар Mini буде використовувати електричний двигун, компоненти і акумулятор, які постачаються з заводів BMW в Баварії, Німеччина.
Керівництво BMW домагається від Великобританії гарантій того, що будь-які імпортні мита на електромотори і батареї, які відправляються з Баварії в Оксфорд, будуть повністю скасовані для автомобілів, які потім продаються в ЄС, пише видання.
Департамент Великобританії з питань бізнесу, енергетики і промисловості відмовився від коментарів.
Автовиробники – найбільші противники Brexit, вони наголошують, що їх глобальні ланцюжки поставок сильно постраждають від будь-якого подальшого введення тарифів.
Японський виробник Nissan заявив, що в жовтні він випускатиме дві нові моделі в Великобританії, тільки якщо британський уряд пообіцяє захистити виробника від несприятливих наслідків Brexit.