Південнокорейський виробник дисплеїв LG Display Co окреслив плани інвестувати $13,5 млрд для збільшення виробництва органічних світлодіодних OLED екранів протягом наступним трьох років, спрямованих на задоволення зростаючого попиту на гнучкі панелі з боку виробників телевізорів та смартфонів. Про це повідомляє Reuters.
Таке рішення було сприйнято на фоні отримання компанією Apple прибутку, що збільшився більш ніж у 18 разів у порівняння з минулим роком. Технологічний гігант отримав значну вигоду від екранів для телевізорів з надвисокою роздільною здатністю та інших високоякісних панелей.
Плани охоплюють інвестиції у збільшення виробничих потужностей та включають тверде зобов’язання витратити 7,8 трлн вон ($7 млрд) до 2019 року.
«Клієнтська база компанії поширюється пропорційно до попиту на OLED технології на мобільному та автомобільному ринках», – йдеться повідомленні LG Display.
Близько 2,8 трлн вон підуть на спорудження нової лінії для OLED екранів великого розміру, 5 трлн вон будуть спрямовані на побудову окремої нової лінії для гнучких OLED екранів. Це має допомогти утвердити позицію компанії у виробництві автомобільних пристроїв та смартфонів. Обидві лінії будуть розташовані у м. Паю, на північний захід від Сеулу.
Також окремо зазначається, що кошти будуть інвестовані у виробництво OLED екранів великих розмірів в Гуанчжоу, в Китаї, щоб задовольняти швидкозростаючий попит на OLED екрани на зарубіжних ринках. LG Display вже має завод із виготовлення LСD панелей в Гуанчжоу, який розпочав роботу у 2014 році.
Нові потужності в Китаї будуть творені через спільне підприємство з капіталом у 2,6 трлн вон, в якому LG Display володітиме 70% акцій.
Операційний прибуток компанії за ІІ квартал збільшився до 804 млрд вон ($721 млн) у порівняні з минулорічним показником у 44,4 млрд вон рік тому.
Нагадаємо, LG Electronics прогнозувала, що операційний прибуток компанії за ІІ квартал зросте на 14% у порівнянні з минулорічними показниками.