«Укрзалізниця» цього року збирається відновити капітально-відновлювальним ремонтом 153 пасажирських вагонів. Про це повідомив під час огляду чергового відремонтованого купейного вагона член правління ПАТ «Укрзалізниця» Сергій Михальчук, який керує пасажирським сектором.
«Вже за кілька днів відновлений вагон буде направлений в Одесу, звідки перевозитиме пасажирів. Переваги вагону очевидні: розетки в кожному купе, сучасне освітлення та вікна, кондиціонер, оновлений дизайн та інше. Причому для всіх вагонів розроблений єдиний стандарт і дизайн. Впевнений, що пасажири отримають задоволення від подорожей у цьому вагоні та високо оцінять якість і комфорт», – розповів Сергій Михальчук.
Більшість вагонів – 91 одиницю – залізничники відремонтують на власних виробничих потужностях, решту – на ремонтних заводах.
Вартість ремонту одного вагона – 8,5 млн грн. Такий вид ремонту дозволяє подовжити термін експлуатації вагону на 15 років та збільшити міжремонтний пробіг з 300 тис. км до 450 тис. км. Вартість нового вагона майже втричі вища, також вітчизняні вагонобудівні заводи мають певні обмеження в потужостях та не зможуть швидко побудувати велику кількість нових вагонів.
У компанії мають намір в наступні три роки оновлювати КВР не менше 200 вагонів щорічно.
При проведенні капітально-відновлювального ремонту пасажирських вагонів на 94% використовуються комплектуючі вітчизняного виробництва.
Нагадаємо, нині інвентарний парк пасажирських вагонів складає понад 4,5 тис. одиниць. З них 57% віком від 28 до 41 року. 21% парку віком від 20 до 28 років. 12% парку мають вік понад 41 рік. Решта вагонів – молодше 20 років. Середній вік вагона – 30,1 року.