Автовиробник Mazda Motor заявив, що операційний прибуток в останньому кварталі знизився на 24% внаслідок зменшення обсягу оптової торгівлі та зростання витрат на дослідження та розробки. Про це повідомляє Autonews.
Операційний прибуток скоротився до $355,4 млн за І квартал, який завершився 30 червня, повідомила компанія у середу.
Чистий прибуток збільшився на 72% до $325,8 млн за три місяці. Як повідомляється, у порівнянні з попереднім кварталом спостерігається покращення, тоді чистий прибуток зазнав шкоди одноразовими витратами на покриття певних втрат на валютному ринку.
Дохід на світовому рику збільшився на 3,3% до $7,14 млрд, оскільки роздрібні продажі у світі зросли на 0,6% до 377 000 автомобілів у кварталі.
Під час оголошення результатів, генеральний директор Mazda Тетсуя Фудзімото зазначив, що результати були підірвані падінням оптових поставок до США.
Операційний прибуток знизився у кожному регіоні для Mazda, за винятком внутрішнього ринку Японії, що залишився стабільним.
Автовиробник прогнозує, що в поточному фінансовому році, глобальний операційний прибуток збільшиться на 19% до $1,34 млрд. Очікується, що чистий прибуток зросте на 7% до $890,2 млн.