Американська компанія Engineered Propulsion Systems разом з ВВС США провели випробування авіаційного двигуна Graphlite 8. Випробування визнані успішними, сертифікація двигуна планується на кінець року. Про це повідомляє Aviation Week, передає N+1
На відміну від звичайних двигунів, які працюють на циклі Отто, Graphlite 8 заснований на циклі Дизеля, працює по іншому. В ньому в циліндр спершу подається повітря, потім різко стискається повітрям. Під час стискання температура повітря в циліндрі різко піднімається. При максимальному стисканні впорскується пальне, яке самозапалюється від контакту з гарячим повітрям. Потім починається процес розширення суміші, яка штовхає поршень.
Новий двигун працює на авіаційному гасі для реактивних двигунів. Завдяки дизельному циклу, Graphlite 8має здатність більш ефективно спалювати паливо. За оцінкою розробників, такий двигун споживатиме на 45% палива менше ніж інші двигуни.
Восьмициліндровий двигун Graphlite 8 може розвивати потужність до 350 кінських сил і здатен працювати на висотах до 9,1 тис метрів.
Зазначається, що двигуни, які працюють по дизельному типу, розглядаються як силові установки для пасажирських гвинтокрилів майбутнього. Вважається, що вони будуть не лише економними, а й екологічними.