Індійський уряд пригрозив Philip Morris «покаранням» за порушення тютюновим гігантом закону про боротьбу з курінням у країні. Про це повідомляє Reuters.
Федеральне Міністерство охорони здоров’я Індії направило до компанії офіційного листа, яке було спровоковано розслідуванням, яке проводилось минулого місяця. Згідно з отриманими результатами, тютюнова компанія розгортала маркетингову кампанію в країні, яка була націлена на молодь, що є протизаконним.
В листі зазначаються маркетингові методи, які застосовувала Philip Morris, зокрема рекламу сигарет у кіосках, безкоштовне розповсюдження сигарет Marlboro у нычних клубах та барах, а також демонстрація реклами бренду на великих екранах під час розважальних заходів.
Така пропагандистська діяльність порушує закон про боротьбу з тютюном у країні. Згідно з Законом за такі порушення передбачено штраф у розмірі до 1 000 рупій ($15) та тюремне ув’язнення строком до 2 років.
Індійський підрозділ Philip Morris коментарів не надав.
Аналогічного листа Міністерство охорони здоров’я направило і до індійського виробника сигарет ITC. Відомо, що компанія користувалась такими ж маркетинговими методами.