Найкращу з можливих акцій для привернення покупців влаштувала компанія Amazon у щойно придбаній американській мережі супермаркетів Whole Foods Market – вона знизила ціни на значну частину органічних продуктів, передає Bloomberg.
Нещодавно Федеральна торгова комісія (FTC) США схвалила операцію з придбання інтернет-рітейлером Amazon.com мережі супермаркетів Whole Foods Market за $13,7 млрд, включаючи борг.
Деякі ціни в мережі не змінилися, але фаворити продажів, такі як овочі, риба, м'ясо, подешевшали. Фраза «See more...» на цінниках дає зрозуміти, що подешевшають і інші продукти.
І це дуже вдале рішення, зазначає видання, тому що Whole Foods (що перекладається як «вся їжа») відомий досить високими цінами порівняно з іншими супермаркетами, і в побуті американці часто називали його Whole Paycheck («вся зарплата»).
Ознайомитися зі знижками і з орієнтовною вартістю продуктів харчування у Сполучених Штатах можна в матеріалі The Business Insider.
Угода щодо купівлі мережі магазинів стане найбільшою в історії Amazon, грошові резерви якої на кінець березня 2017 року складали близько $21,5 млрд.
Whole Foods – найбільша в США мережа супермаркетів, яка спеціалізується на натуральних продуктах харчування. Компанія заснована в 1978 році, в мережу входить 470 супермаркетів у США і Канаді, її штат складає 87 тис. осіб.
Виручка в 2016 фінансовому році досягла $16 млрд. Amazon є найбільшим у світі онлайн-рітейлером зі щорічною виручкою близько $135 млрд.