Українська студія зняла ролик для італійського бренду Diesel

Зйомки проходили в Києві, в тому числі на недобудованому Подільському мосту

Фото: Shutterstock

Італійський бренд одягу Diesel опублікував рекламне відео нової осінньо-зимової колекції Go With The Flaw. Ролик зняла українська студія FAMILY Production.

Про це повідомляє DTF Magazine.

Режисером відео став Франсуа Руссель, на рахунку якого роботи зі світовими брендами, Мадонною і The Rolling Stones. А саундтреком була обрана пісня Едіт Піаф Non, Je ne regrette Rien.

Головна ідея рекламної кампанії – відмова від прагнення до досконалості і прийняття зовнішніх недоліків. «Мене завжди більше цікавило недосконалість, тому що воно відрізняє від натовпу», – пояснює засновник бренду Ренцо Россо.

«Бути унікальним набагато красивіше, ніж бути ідеальним», – додав креативний директор Diesel.

В рамках презентації осінньо-зимової колекції Diesel видалив всі свої публікації в Instagram. У компанії пояснюють це тим, що в Instagram багато хто шукає ідеальні зорові образи. На даний момент на сторінці бренду дві фотографії – обидві супроводжуються хештегом #GoWithTheFlaw.

Нова колекція надійде в продаж лімітованою кількістю 23 вересня.

Diesel – італійська дизайнерська компанія і торгова марка одягу та аксесуарів денім-напрямки. Її заснували Ренцо Россо і Адріано Гольдшмідт в 1978 році.

Студія FAMILY Production була заснована у 2004 році в Києві. Студія спеціалізується у зйомках рекламних роликів. FAMILY Production працювала з такими брендами, як: Danone, Coca-Cola, McDonalds, Nestle, Heinz та ін.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS