DogBuddy, пан-європейський онлайн майданчик для пошуку тимчасового місця перебування домашніх улюбленців на час від’їзду власників, отримав 5 млн євро в І раунді фінансування на подальше розширення. Про це повідомляє TechCrunch.
З урахуванням останніх інвестицій капіталізація компанії складає 10 млн євро.
Сервіс дозволяє власникам собак в Великобританії, Іспанії, Італії, Франції, Німеччині, Швеції та Норвегії, коли вони їдуть на вихідні, у більш тривалу відпустку або робочу поїздку, легко «знаходити люблячих власників поза домом» для їх улюбленців. Послуги включають прогулянки,денне перебування та повний пансіон.
Платформа дозволяє перегляд профілів користувачів, фотографій (в тому числі і будинків),читати відгуки клієнтів, а також здійснювати онлайн оплату. Як додатковий стимул, послуги сервісу покриваються страховкою.
Повідомляється, що раніше DogBuddy об’єднався із конкурентом з Іспанії Bibulu.
Річард Сеттервол, засновник та генеральний директор DogBuddy заявив про сильне зростання в Швеції за останні рік та успішний запуск в Норвегії у січні, що є хорошою базою для запуску в більшій кількості європейських країн найближчим часом.
Наряду з головним офісом в Лондоні, компанія має офіси в Стокгольмі та Барселоні. Як повідомляється, в додатку зареєстровано 500 000 власників собак, а також 30 000 собак.