«Мінімум рік-два нам необхідно для узгодження (концесійного договору – ред.). Після підписання концесійного договору треба ще мінімум два роки на організацію фінансування, потім проектування і вже тоді будівництво. Тому, думаю, що не раніше ніж за 3-4 роки», – розповів у своєму інтерв’ю для Економічної Правди в.о. голови «Укравтодору» Славомір Новак.
Зокрема, за його словами, концесіонер повинен мати урядову гарантію трафіку. Тобто якщо трафік буде менше, ніж передбачено в угоді з концесіонером, то держава повинна цю різницю покривати.
«Це нормальний європейський стандарт – кожна платна дорога в ЄС побудована за такою системою. Якщо ці зміни в закон будуть прийняті, сподіваюся, що вже в 2017 р зможемо запросити до переговорів найбільші європейські компанії», – заявив керівник «Укравтодору».
Нагадаємо, що за словами Новака, з урахуванням всіх джерел фінансування без проектів міжнародних фінансових організацій на дороги виділено близько 26-27 млрд грн на рік з 50 млрд грн необхіжних. Ця сума є загальною на утримання, погашення боргів і будівництво.