Hennes & Mauritz AB (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, скоротив прибуток до оподаткування в третьому кварталі 2017 фінансового року на 20%, незважаючи на збільшення виручки. Разом з тим показник трохи перевищив очікування ринку.
Про це повідомляє Інтерфакс.
Високі знижки знижують рентабельність компанії, яка змушена шукати нові джерела зростання, відзначають експерти.
Як повідомляється в прес-релізі H&M, доподатковий прибуток за три місяці, що завершилися 31 серпня 2017 року, впав до 5,02 млрд шведських крон ($277 млн) у порівнянні з 6,30 млрд шведських крон за аналогічний період минулого року.
Аналітики, опитані агентством Bloomberg, в середньому прогнозували цей показник на рівні 5 млрд крон.
Виручка H&M без урахування ПДВ в минулому кварталі збільшилася на 5% – до 51,22 млн крон при консенсус-прогнозі 52,08 млн крон.
Чистий прибуток впав на 20,4%, до 3,84 млрд крон, або 2,32 крони в розрахунку на акцію. Прибуток на акцію відповідав очікуванням ринку.
«Зростаючі онлайн-продажі не компенсували скорочення числа відвідувачів в магазинах на декількох з наших уже сформованих ринків, в результаті динаміка наших сукупних продажів не досягла цільових показників в цьому році», – наводяться в прес-релізі слова гендиректора H&M Карла-Юхана Перссона.
Валова рентабельність в червні-серпні склала 51,4% проти 54% роком раніше і консенсус-прогнозу на рівні 51,5%.
Разом з тим H&M оголосила, що продажі осінньої колекції «почалися добре».
У 2017 році онлайн-магазин H & M почне роботу ще в двох країнах – на Кіпрі та в Філіппінах. Цієї осені перші магазини компанії з'являться в Грузії, в 2018 році – на Україні і в Уругваї. Раніше в цьому році H&M вже вийшла на ринки Казахстану, Колумбії, Ісландії та В'єтнаму.
Акції H&M подешевшали на 6,1% в ході торгів в Стокгольмі в четвер.