Король Саудівської Аравії видав указ, згідно з яким жінкам країни дозволяється видавати водійські права. Однак не відразу – указ набуде чинності з червня 2018 року, повідомляє ВВС.
Саудівська Аравія – єдина країна у світі, де жінкам досі було заборонено водити автомобіль. Кампанія за право саудівських жінок сідати за кермо автомобіля тривала багато років. Жінок, які боролися за це право, часто заарештовували.
Так само радісно, як і саудівські жінки, на цю новину відреагували виробники автомобілів, адже це свідчить про майбутній сплеск продажів авто в арабській країні.
«Наші вітання всім жінкам Саудівської Аравії, яким відтепер буде дозволено водити машину», – написали в Nissan і розмістили картинку з номерним знаком, на якому вгадується напис «2018-Дівчата».
Volkswagen випустив банер із зображенням розмальованих хною рук арабської жінки зі слоганом «My turn», що одночасно перекладається і як «мій поворот», і як «моя черга».
Але найбільш успішною оглядачі визнали рекламу Ford. Автоконцерн розмістив у Twitter зображення, на якому видно жіночі очі в дзеркалі заднього виду, оточені чорним хвилеподібним матеріалом, що нагадує вуаль. «Ласкаво просимо на місце водія», – проголошує напис.
Згодом, щоправда, зясувалося, що реклама Ford не на 100% оригінальна. Минулого року J. Walter Thompson Doha отримав нагороду на фестивалі креативності Dubai Lynx за аналогічну рекламу сайту Rafeef22. Банер закликав до дискусій щодо гендерної нерівності.