Як автобренди відреагували на дозвіл жінкам в Саудівській Аравії сідати за кермо

Менеджери Ford вразили креативністю, але не на 100%

фото Twitter Ford Middle East‏

Король Саудівської Аравії видав указ, згідно з яким жінкам країни дозволяється видавати водійські права. Однак не відразу – указ набуде чинності з червня 2018 року, повідомляє ВВС.

Саудівська Аравія – єдина країна у світі, де жінкам досі було заборонено водити автомобіль. Кампанія за право саудівських жінок сідати за кермо автомобіля тривала багато років. Жінок, які боролися за це право, часто заарештовували.

Так само радісно, як і саудівські жінки, на цю новину відреагували виробники автомобілів, адже це свідчить про майбутній сплеск продажів авто в арабській країні.

Як автобренди відреагували на дозвіл жінкам в Саудівській Аравії сідати за кермо
Twitter @Nissan

«Наші вітання всім жінкам Саудівської Аравії, яким відтепер буде дозволено водити машину», – написали в Nissan і розмістили картинку з номерним знаком, на якому вгадується напис «2018-Дівчата».

Як автобренди відреагували на дозвіл жінкам в Саудівській Аравії сідати за кермо
фото Twitter @Volkswagen

Volkswagen випустив банер із зображенням розмальованих хною рук арабської жінки зі слоганом «My turn», що одночасно перекладається і як «мій поворот», і як «моя черга».

Але найбільш успішною оглядачі визнали рекламу Ford. Автоконцерн розмістив у Twitter зображення, на якому видно жіночі очі в дзеркалі заднього виду, оточені чорним хвилеподібним матеріалом, що нагадує вуаль. «Ласкаво просимо на місце водія», – проголошує напис.

Згодом, щоправда, зясувалося, що реклама Ford не на 100% оригінальна. Минулого року J. Walter Thompson Doha отримав нагороду на фестивалі креативності Dubai Lynx за аналогічну рекламу сайту Rafeef22. Банер закликав до дискусій щодо гендерної нерівності.

Як автобренди відреагували на дозвіл жінкам в Саудівській Аравії сідати за кермо
фото raseef22.com

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS