В Україні зростає популярність сервісів доставки готової їжі, частка онлайн-продажів серед ресторанів досягає в середньому 20%, передає Інтерфакс з посиланням на слова генерального директора сервісу доставки їжі «Eda.ua» Євгена Казанцева.
«На даний момент 20% обсягів всіх продажів ресторанів, представлених в інтернеті, припадають на онлайн і в майбутньому цей показник може досягти 50%», – розповів Казанцев
При цьому за даними Eda.ua, близько 40-50% всіх замовлень роблять через мобільний додаток, тоді як в Європі цей показник становить понад 70%.
За словами Казанцева, розвиток ринку доставки їжі в Україні відстає від європейського на 3-5 років і в даний час тільки формується.
Згідно з повідомленням, готову їжу в Україні купують 15-20% інтернет-користувачів, за статистикою на березень 2017 року такими були 21,6 млн чол.
Зазначається також, що в 2016 році ринок доставки їжі в Україні склав близько $200 млн.
Як розповів Євген Казанцев, основною українською аудиторією, яка замовляє їжу додому онлайн, є особи віком 25-35 років, переважно з хорошим заробітком, охочі заощадити час.
Як повідомлялося, в червні 2017 року один з найбільших українських сервісів доставки їжі Eda.ua, який входить в інвестиційний портфель Chernovetskyi Investment Group, завершив об'єднання з одним з лідерів в сфері доставки їжі в країнах Балтії – Foodout.
В результаті операції була створена одна з найбільших компаній з доставки їжі на ринку Східної Європи Foodout Group.