Україна постачатиме продукти в американську FMI

Food Marketing Institute – американська торгова асоціація, яка об'єднує провідні продуктові мережі роздрібної та гуртової торгівлі

Фото: pixabay.com

Українські продукти харчування зацікавили найбільші торговельні мережі Америки. Конкретні переговори представники українського бізнесу провели з Federatedgroup (надає повний комплект рішень для приватних торгових марок), HY-VEE (мережа супермаркетів, включно з 240 магазинами), AssociatedWholesaleGrocers (найбільший дистриб'ютор бакалійних товарів серед роздрібних мереж США, що обслуговує більше ніж 3 800 магазинів у 30 штатах США).

Про це пишуть Українські новини.

UkrainianBrands D.C. Summit став ефективним майданчиком для встановлення ділових контактів між вітчизняними виробниками продуктів харчування і представниками продуктових мереж роздрібної та гуртової торгівлі – членами торговельної асоціації Food Marketing Institute (FMI).

Соки прямого віджиму, мед преміум-сегменту, кондитерські вироби, пиво, соняшникова олія, кетчупи, соуси та інше зацікавили представників американських торгових мереж і дистриб'юторів під час саміту українських брендів, що відбувся 12 жовтня 2017 року у Посольстві України в США в межах FMI PrivateBrands DC Summit.

З української сторони учасниками саміту українських брендів (UkrainianBrands D.C.Summit) стали українські виробники продуктів харчування. Серед них – «Чумак» (генеральний спонсор саміту), «Житомирські ласощі», АВК, виробники меду і соняшникової олії, які провели результативні переговори з представниками продуктових мереж роздрібної та гуртової торгівлі – членами торговельної асоціації Food Marketing Institute (FMI).

У роботі саміту також взяв участь міністр фінансів України Олександр Данилюк.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS