Покоління міленіалів досить активно витрачає гроші онлайн. Дослідження аналітичного агентства Markswebb Rank & Report говорить про те, що вже сьогодні на це покоління приходиться 53% онлайн-покупок. При чому близько 73% представників покоління Y використовують для цього смартфон.
Також міленіалів цікавлять більш дешеві і прості у використанні інноваційні фінансові сервіси. За даними Internet Marketing Inc., 56% покоління Y особливу увагу звертає при онлайн транзакцій на ціну послуги, а 23% – надають перевагу легкості, доступності і мобільності.
Щоб зекономити час вони більш активно здійснюють оплати через інтернет. За результатами дослідження, проведеного у цьому році TransferGo і ibris, 58% польських мігрантів, які живуть у Німеччині, переказують гроші додому через онлайн-платформи, ще 20,5% опитаних використовують онлайн-банкінг і лише 10,8% йде до відділення банку .
«Ми як фінтех-компанія маємо справу з досить освіченою аудиторією, орієнтованою на цифрові технології та інноваційні сервіси. Це для нас можливість і виклик одночасно, адже очевидно, що наші фінансові рішення повинні повністю відповідати вимогам покоління Y – бути дешевими, швидкими і безпечними», – коментує тенденції Директор з маркетингу TransferGo Магнус Олбі.
Нагадаємо, Ппокоління Y або мілленіали, які народилися у період з 1981 по 1994 рік, – покоління інтернету, смартфонів і цифрових технологій. За їх прихильність борються банки та фінансові компанії в усьому світі.
Згідно з минулорічним дослідженням Center for Talent Innovation (CTI), до 2025 року мілленіали становитимуть 75% робочої сили в усьому світі. Водночас покоління Y впевнено націлене на фінансовий успіх.