Vodafone проведе великий експеримент з великими даними. В рамках проекту Big Data Lab компанія вперше відкриває масив своїх реальних даних усім зацікавленим дата-аналітикам і розробникам.
Про це Mind повідомила прес-служба Vodafone.
Учасники лабораторії отримають можливість на основі реальних даних під керівництвом експертів розробити проекти у трьох категоріях: рішення для міста, бізнесу та поліпшення якості життя. Кращі проекти отримають менторську підтримку Vodafone і будуть представлені інвесторам.
«Ми як бізнес акумулюємо величезні масиви інформації, які ми навчилися використовувати в цілях свого бізнесу і починаємо використовувати для зовнішніх клієнтів: бізнесу, держави, суспільства. Big Data набуває все більшої важливості для сучасного світу і стає для нас одним з дуже привабливих і перспективних напрямків бізнесу, – коментує старт проекту генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова. – Мета Big Data Lab – створити цілісну та дієздатну екосистему підприємницької діяльності, побудованої на використанні інструментарію Big Data і сформувати в Україні ринок Big Data».
Проект триватиме 3 місяці і включатиме п'ять етапів. Першим етапом буде відбір учасників, який починається 7 листопада і триватиме 16 днів – до 24 листопада поточного року. Наступним кроком буде навчання роботі з операторськими даними і прегенерація ідей. Далі передбачається дводенний форум розробки програмного забезпечення та акселератор для фіналістів. Останнім етапом буде захист робіт перед інвесторами.
До участі у проекті запрошуються усі зацікавлені особи, включаючи корпоративні команди розробників, студентські колективи та незалежних ІТ-фахівців. Серед вимог до учасників: знання статистичного аналізу даних, досвід роботи з Python/R і креативність.