Інформаційний мобільний додаток Toutiao купує соцмережу Musical.ly за $800 млн – $1 млрд

Новий власник планує модернізувати Musical.ly, впровадивши в додаток технології штучного інтелекту

фото з musical.ly/en-US

Musical.ly, популярна серед молоді соціальна мережа для створення відео, прямих ефірів та обміну повідомленнями, була продана китайському інформаційному гіганту Toutiao. Про це повідомляє TechCrunch.

Сума угоди не розкривається, втім, як повідомляє видання, Toutiao мала заплатити від $800 млн до $1 млрд.

Після останнього раунду фінансування у 2016 році Musical.ly оцінювався в $500 млн. Стартап планував продовжувати роботу як самостійний бізнес у межах компанії Bytedance, використовуючи переваги та технології, які йому надавала материнська компанія.

Але Bytedance і сам останні два роки був на плаву, в основному, завдяки Toutiao, який має 120 000 щомісячних користувачів. Повідомляється, що компанія із капіталізацією у $20 млрд намагатиметься залучити $2 млрд нового фінансування.

Toutiao відома своїм широким використанням технологій штучного інтелекту, які використовуються для створення адаптивної стрічки новин, що формується залежно від інтересів користувачів. Сьогодні в компанії заявили, що застосують ту саму технологію і для Musical.ly, для користувачів з Китаю, Кореї та Південно-Східної Азії.

Стартап Musical.ly виділяється серед інших. Існує загальноприйнята думка, що виділитися серед переповненого ринку майже неможливо, а ця музична платформа спромоглася створити повноцінну мережу, що складається з чотирьох додатків, деякі з яких є надзвичайно популярними.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS