У місці, де комбінована колія (1520 мм + 1435 мм) не доходить до станції Мукачеве, «Укрзалізниця» планує побудувати залізничну платформу. За її допомоги планується відправляти пасажирські поїзди до Угорщини (Захонь, Будапешт), Словаччини (Кошице, Братислава) і Румунії (Сату-Маре). Про це з посиланням на слова керівника «Укрзалізниці» Євгена Кравцова пише ЦТС.
«У перспективі можемо поїхати і на Відень – це найкоротший шлях. До Відня через Будапешт – 2 години 40 хвилин. Якщо ми переходимо до Словаччини, то найближче місто – це Кошице. Там, до речі, аеропорт досить немаленький, що для Закарпаття актуально. З Кошиця маршрут можна робити далі або на Братиславу, або на Прагу. Там євроколія цілком дає нам таку можливість», – поділився планами Є. Кравцов.
Згідно зі словами Кравцова, у разі оперативної координації з угорською стороною сполучення можна буде запустити вже за кілька місяців. Наразі ведуться переговори з місцевою владою.
Так само він зазначив, що в планах УЗ щодо Мукачевого – знесення старого пакгауза, старого вантажного двору і обладнання там парку шляхів євроколії, але ці дії розглядаються в більш віддаленій перспективі.
Раніше повідомлялось, що влада України і Польщі обговорюють будівництво європейської колії шириною 1435 мм, якою пустять вантажні поїзди сполученням Львів – Рака-Руська – Варшава.