Штраф у розмірі 19,467 грн було накладено за поширення інформації, що вводить споживачів в оману, шляхом повідомлення неправдивих, неповних, неточних відомостей щодо тарифікації вихідних дзвінків, що можуть вплинути на наміри щодо придбання послуг ТОВ «Lifecell».
Відповідно до тарифних умов Lifecell, «тарифікація вихідних та переадресованих дзвінків є посекундною та здійснюється в першу секунду кожної хвилини розмови, секунди з другої по шістдесяту кожної хвилини розмови не тарифікуються». При цьому ж у детальній інформації про тарифний план вказується, що тарифікація дзвінків здійснюється в першу секунду кожної хвилини розмови в розмірі зазначеної вартості хвилини.
На думку АМКУ таке формулювання дає підстави споживачу вірити, що оплата за послуги зв’язку здійснюється за кожну фактичну секунду розмови, проте стягується плата за всю хвилину незалежно від кількості секунд розмови, що суперечить поняттю «посекундна тарифікація».
Крім того, АМКУ вказав також на те, що споживач фактично не має можливості отримати повну інформацію про тарифи з телефону до укладення договору з Lifecell, адже перед цим користувач має активувати сім-карту. З іншого боку, якщо користувач хоче переглянути дану інформацію на сайті, то повинен завантажити як мінімум 3 файли. Відповідно ж до загальносвітової практики, для отримання детальних умов тарифікації споживачам достатньо завантажити один файл або веб-сторінку.