Наступного року Міністерство інфраструктури запланувало реконструкцію 232 км доріг. Плани були озвучені на засіданні транспортного комітету Верховної Ради України.
«Планується підвищення категорії дороги до 1б (розширення дороги з двох до чотирьох смуг, розрахункова інтенсивність руху – 14 000 авто. – Mind). Землевідведення вже зроблено», – повідомив директор департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Міністерства інфраструктури Віктор Сасін про перший проект – реконструкцію Північного обходу м. Житомир по трасі М-06 Київ – Чоп (22,3 км).
За його словами, реконструкція цієї ділянки обійдеться в 1 млрд грн і буде профінансована за рахунок кредиту ЄБРР.
Інвестиційний проект реконструкції дороги Н-31 Дніпро – Решетилівка передбачає розширення дороги з двох до чотирьох смуг із цементобетонним покриттям (137 км). Вартість проекту, за даними «Укравтодору», становить 5,4 млрд грн.
На автотрасі Н-11 Кропивницький – Миколаїв передбачається проведення капітального ремонту дороги в межах Миколаївської області (73 км). Покриття дороги, згідно з підготовленим проектом, також цементобетон. Вартість проекту – 1,6 млрд грн.
Таким чином цементобетонне покриття цих доріг коштуватиме приблизно 8 млрд грн.
Міністерство інфраструктури виступає за будівництво доріг з цементобетону. Такі шляхи відомство має намір побудувати в Дніпропетровський, Миколаївський та Одеській областях. Про це 24 травня заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян. Раніше в МІУ говорили про те, що транспортний коридор Львів –Херсон може отримати ділянки доріг з цементобетонним покриттям. Цементобетон – порівняно новий тип покриття для українських доріг. Mind вже писав чому його переваги.