«Укрпошта» наступного року проведе реконструкцію ще мінімум 120 відділень під новим логотипом. Про це повідомляє Інтерфакс з посиланням на в. о. генерального директора «Укрпошти» Ігоря Смілянського.
«Наша стратегія – інвестувати (в реконструкцію. – Mind) мінімальні кошти, бо капітальні інвестиції нам довелося б занадто довго узгоджувати. В ідеалі – косметичний ремонт, меблі або обладнання, яке можна швидко розставити в приміщенні. Ми вже відкрили кілька нових відділень, в основному біля великих ринків, наприклад, на «Сьомому кілометрі» (Одеса)», – повідомив агентству Ігор Смілянський на заході в Європейській Бізнес Асоціації (ЄБА).
Під реконструкцію потраплять відділення, де оновлено технологічні процеси і фіксуються хороші результати роботи.
«Ребрендинг здійснюється тільки в тих місцях, де ми дійсно змінюємо якість сервісу, що надається. Не стоїть завдання просто щось перефарбувати, тільки нові автомобілі отримають новий логотип. Тільки ті відділення, які показали хороші результати і перероблені з точки зору процесів, проходять ребрендинг», – зазначив Смілянський.
За його словами, кількість закуплених «Укрпоштою» нових автомобілів до кінця цього року складе 250 одиниці. До кінця І кварталу 2018 року кожне відділення в селах з населенням понад 2000 осіб буде комп'ютеризовано.
Компанія працює над запуском служби кур'єрської доставки, веде переговори з невеликим українським банком щодо укладення «стратегічного співробітництва» для можливого впровадження у відділеннях надання деяких банківських послуг. Який це банк, Смілянський не повідомив.
У 2017 році «Укрпошта» в рамках ребрендингу провела реконструкцію восьми відділень.