Facebook запустив сервіс, який дозволяє користувачам з'ясувати, чи стикалися вони під час президентських виборів в США з групами і записами, які були полічені «російською пропагандою». Про це повідомляє Коммерсант.
Згідно з повідомленням, новий інструмент дозволяє користувачам побачити чи «лайкали» вони на Facebook або Instagram будь-які сторінки і облікові записи, створені так званої «фабрикою тролів» (організацією «Агентство інтернет-досліджень»). Сервіс дозволяє обчислити дані тільки якщо користувач був підписаний на один з пропагандистських акаунтів.
На початку листопада на слуханнях в Конгресі США про нібито втручання влади РФ в американські президентські вибори 2016 року сенатори зажадали від Facebook ідентифікувати всіх користувачів, які могли побачити російську політичну рекламу і попередити їх.
За оцінками Facebook, приблизно 140 млн користувачів могли бачити російську пропаганду в своїх стрічках.