Виробник іграшок Lego об’єднається з китайським онлайн-гігантом Tencent для розробки спільних онлайн-ігор та соцмережі, орієнтованої на китайських дітей. Про це повідомляє Reuters.
За останні роки компанія Lego спостерігала уповільнення росту продажів, але на китайському ринку в 2016 році вони зросли на 25–30%.
Lego доводиться конкурувати з творцем іграшки Barbie, компанією Mattel, та Hasbro, яка випускає My Little Pony, за частину ринку іграшок вартістю в $31 млрд у Китаї.
Партнерство Lego з Tencent, найбільшим технологічним гігантом країни, має на меті створення безпечного онлайн- середовища, що охоплюватиме контент та платформи для китайських дітей.
«Ми бачимо, що все більше китайських дітей взаємодіють зі світом у цифровому вигляді, і це партнерство принесе їм безпечний цифровий контент Lego, який також підтримуватиме їх потреби у навчанні, розвитку та розвагах», – заявив Джейкоб Краг, голова Lego в Китаї.
Партнерство включатиме в себе розробку відеозони Lego для дітей на відеоплатформі Tencent, а також розробку та управління ліцензованим іграми Lego.
Tencent є найдорожчою компанією в Азії з ринковою капіталізацією в $537 млрд.
Минулого року Mattel уклав угоду з китайським гігантом електронної комерції Alibaba Group Holding та розробником онлайн контенту Baby Tree для продажу інтерактивних навчальних продуктів на основі іграшок Fisher-Price.