The Guardian перейшла у форму таблоїда

Зміни торкнулися і дизайну

The Guardian перейшла у форму таблоїда

The Guardian перейшла у форму таблоїда та представила новий брендинг для принта, онлайн-версії та версії в додатках, замінивши традиційний біло-блакитний колір назви видання, який використовувався з 2005 року.

Новий дизайн збігся з рішенням щоденної газети перейти на формат таблоїду, щоб забезпечити стійке майбутнє для друкованого продукту. 

Головний редактор Guardian і Observer Кетрін Вінер пояснила передплатникам видань, що «новий дизайн став результатом креативної роботи і бачення команди талановитих дизайнерів і редакторів протягом багатьох місяців». 

Зміни торкнулися логотипу – новий логотип вище, більш пропорційний і більш чіткий по відношенню до попереднього – більш округлого і товстого. Новий чорний на білому заголовок вже не витягнуть, як попередня версія.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS