The Guardian перейшла у форму таблоїда та представила новий брендинг для принта, онлайн-версії та версії в додатках, замінивши традиційний біло-блакитний колір назви видання, який використовувався з 2005 року.
Новий дизайн збігся з рішенням щоденної газети перейти на формат таблоїду, щоб забезпечити стійке майбутнє для друкованого продукту.
Головний редактор Guardian і Observer Кетрін Вінер пояснила передплатникам видань, що «новий дизайн став результатом креативної роботи і бачення команди талановитих дизайнерів і редакторів протягом багатьох місяців».
Зміни торкнулися логотипу – новий логотип вище, більш пропорційний і більш чіткий по відношенню до попереднього – більш округлого і товстого. Новий чорний на білому заголовок вже не витягнуть, як попередня версія.