Річковий флот ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) у 2017 році відвантажив 2,368 млн тонн, зокрема в експортному напрямку відвантажено на 74 000 тонн більше, ніж у 2016 році. Перевезення між іноземними портами навпаки зменшилося на 180 000 тонн, повідомляє ЦТС.
Згідно з даними УДП, це пов'язано перш за все з обвалом ринку зернових. В IV кварталі 2016 року було перевезено 209 000 тонн зернових вантажів, а за відповідний період 2017 року – всього 67 000 тонн.
«Одна з причин падіння зернового ринку – неврожай у Сербії, а також зниження цін на світовому ринку. У зв'язку з цим виробники притримують зерно до стабілізації цін. За прогнозом фахівців, пожвавлення зернового ринку, а отже, і перевезень у МІПе (міжнародних іноземних портах. – Mind), слід очікувати не раніше квітня», – йдеться в повідомленні з посиланням на начальника відділу експлуатації річкового флоту УДП Олександра Назаренко.
Cтаном на 10 січня флотом УДП з початку 2018 року було відвантажено 58 000 тонн вантажів, до кінця місяця цей показник планується збільшити.
«Є підстави говорити про те, що ці обсяги здійсненні. Перш за все, після новорічних свят в Європі відновилася ділова активність, почали надходити заявки на перевезення у МІП. Так, з Австрії отримані заявки на перевезення 4000 тонн добрив, працюємо по Угорщині – заявлені 5000 тонн зерна, з Хорватії 13 000 тонн добрив, по Болгарії 5000 тонн макухи і т. д.», – йдеться в повідомленні пароплавства.
Крім того, в УДП також уточнили, що проблем із залізничними вагонами в даний момент не відчувають.
Як писав Mind, держава планує в 2018 році продати УДП, що входить до списку держпідприємств, які планують приватизувати цього року.