Unilever назвала Facebook і Google «болотом» і погрожує прибрати з соцмереж свою рекламу

Найбільший рітейлер світу звинуватив медіакомпанії в поширенні сексизму та екстремізму

фото Shutterstock

Компанія-виробник побутової хімії Unilever пригрозила таким медіа гігантам, як Facebook, Google та Twitter, що перестане розміщувати свою рекламу на їх платформах, оскільки ті стали справжнім «розсадником» фейкових новин, расизму, сексизму та екстремізму, передає CNN.

Своє категоричне попередження Unilever оголосить на рекламній конференції пізніше в понеділок.

«Ми більше не можемо миритися з таким ланцюжком замовлення контенту, який за прозорістю нагадує болото», – сказав шеф-менеджер компанії Кіт Від.

«Зараз довіра користувачів до соцмереж на мінімумі. Нас не влаштовує таке середовище, в якому споживачі не довіряють тому, що вони бачать в інтернеті», – додав менеджер.

За його словами, медіакомпанії повинні вжити заходів, поки рекламодавці не припинили розміщувати в них рекламу.

Unilever, яка володіє такими брендами, як Dove, Lipton і Ben&Jerry, є одним з найбільших рекламодавців у світі. Компанія має щорічний маркетинговий бюджет приблизно $9,8 млрд, а 25% її реклами виходить в інтернеті.

Кіт Від заявив, що бізнес-компанії не можуть і далі підтримувати інтернет-рекламну індустрію, де поширюються екстремістські матеріали, фейкові новини, експлуатація дітей, політичні маніпуляції, расизм і сексизм.

«В останні місяці чітко видно, що люди стурбовані впливом цифрових технологій на благополуччя, на демократію і на саму істину», – сказав Від.

Нагадаємо, Facebook тестує кнопку для коментарів, які не сподобалися: кнопка дозволить приховати коментар і повідомити адміністрації, що з ним не так.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS