General Motors заявила, що закриє один із чотирьох своїх заводів у Південній Кореї і візьме на себе зобов’язання у розмірі $850 млн у зв’язку з реструктуризацією свого збиткового бізнесу в четвертій за величиною економіці Азії. Про це повідомляє Reuters.
Американський автовиробник заявив, що протягом найближчих тижнів вирішить подальшу долю решти заводів і веде переговори з урядом та профспілками щодо того, як скоротити видатки та зробити бізнес прибутковим.
«Часу мало, і все має вирішуватись швидко», – сказав генеральний директор GM Ден Амманн.
Цей крок є останнім у серії заходів, направлених американським автовиробником для підвищення рентабельності та впровадження інновацій. З 2015 року GM вийшла з нерентабельних ринків, включно із Європою, Австралією, Південною Африкою та Росією.
План GM ставить під сумнів політику південнокорейського президента Мун Джеіна, оскільки він обіцяв створити більше робочих місць. Опозиційні політики розкритикували адміністрацію президента через потенційну втрату робочих місць через закриття заводу GM.
Влада Південної Кореї заявила, що жалкує щодо «одностороннього» рішення автовиробника. Органи влади прагнуть провести аудит місцевого підрозділу GM Korea, оскільки мають намір допомогти йому із реструктуризацією.
Південна Корея протягом тривалого часу була недорогим експортним центром GM. Але різке зростання затрат на робочу силу, послаблення попиту на седани, які в основному виробляє GM Korea, та значні інвестиції в сусідній Китай нанесли шкоди конкурентоздатності південнокорейського бізнесу.
GM Korea оприлюднила данні про чистий збиток у розмірі 1,9 трлн вон ($1,8 млрд) в період з 2014 по 2016 роки.
За останні роки GM припинила виробництво в Австралії та Індонезії та значно зменшила свої тайські операції. У травні автовиробник заявив, що згортає продаж автомобілів в Індії та перетворить виробничі потужності в країні на експортний центр.
Першим кроком у плані південнокорейської реструктуризації є закриття заводу GM в м. Гасан, на якому працює 2000 людей.
GM продає авто марки Chevrolet та Cadillac в Кореї, а більше половини автомобілів, побудованих на корейських заводах, експортуються.