Народний депутат від «Народного фронту» Дмитро Тимчук повідомив, що ділянка російської залізничної дороги Журавка – Міллерово, побудована в обхід України, непридатна для експлуатації. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.
«Станом на лютий 2018 року з'ясовується, що російські поїзди... повернулися на «стару» гілку. Тобто, як і раніше, йдуть по території України. Ось такий гучний «залізничний пук» Москви», – розповів Тимчук.
Тимчук написав, що, за даними групи «Інформаційний опір», побудовані дренажні системи виявилися несправними, а залізнична колія просіла майже на 1 метра.
Причиною просідання шляхів нардеп називає недотримання технології прокладки шляхів у зв'язку з надвисокими темпами будівництва і «корупційною економією» на вартості робіт, а також відсутністю облаштування прилеглої території поблизу колій, що й призвело до підмивання ґрунту.
При цьому, за словами Тимчука, все це супроводжується інформаційною кампанією в прикордонних населених пунктах РФ – поширенням інформації про нібито наміри України розібрати стару гілку і про підготовку диверсій силами українських спецслужб на зазначених об'єктах залізничної інфраструктури.
Относительно российской ж/д ветки «в обход Украины» Все мы прекрасно помним, как в августе прошлого года Москва радостн...
Опубликовано Дмитрием Тымчуком 26 февраля 2018 г.
Нагадаємо: у травні «Російська залізниця» вивела з України 6000 своїх вагонів.
З 15 листопада «Російська залізниця» запустила перші пасажирські поїзди по залізничній колії в обхід України. Двоколійну електрифіковану лінію на ділянці Журавка – Міллерово почали будувати у 2014 році після окупації Криму і частини Донбасу. Прокладання шляхів завершили в серпні, а рух планувалося почати восени.
Вартість будівництва залізниці Журавка – Міллерово в обхід України оцінювалася майже в 56 млрд рублів.