Міністерство фінансів повідомляє, що станом на 23 лютого 2018 року з 481 паспорта бюджетних програм, що потребують затвердження в поточному році, вже затверджено наказами 348 паспортів бюджетних програм, а 133 паспорти так і не були подані на затвердження, йдеться на сайті міністерства.
«У разі виникнення проблем із фінансуванням, прохання звертатися до відповідного розпорядника коштів, який не подав вчасно бюджетний паспорт у належному вигляді», – зазначають у міністерстві.
Зі свого боку Мінфін ще раз звертає увагу на необхідність вчасного затвердження паспортів бюджетних програм.
«Адже розпорядники бюджетних коштів, які не подали бюджетні паспорти в належному вигляді вчасно, не отримають фінансування відповідно до закону», – йдеться в повідомленні.
Мінфін також нагадує, що головні розпорядники бюджетних коштів (ГРК) мали розробити проекти паспортів бюджетних програм і подати їх на затвердження до Міністерства фінансів протягом 30 днів після набрання чинності законом про Державний бюджет України. Тобто до 30 січня 2018 року включно до Мінфіну мали надійти від ГРК всі проекти бюджетних паспортів. Проте вчасно надійшло лише 222, або 46% паспортів із 481.